sistah lina

ye ye! hahah haloj! nope, jag har inte städat. bara så ni vet!

nä men jag håller på att läsa en bok! och de är liksom ändå nikki nilssonvi snackar om som läser en bok på riktigt, crazy, kan ni fatta! haha aa de tror jag när ni får reda på vad de är för bok.. höhö.. boken heter ''sex & kärlek'' somkaterina janouch har skrivit. den är faktist bra, asså hon har skrivit den på ett intressant sätt. ni vet när men sitter och läsen en ''fakta bok'' och de är bara så tråkigt skrivet? så är de verkligen inte! as bra! hahaha undra varför också (a)



värd att läsa tror jag, hahah asså jag lånar den utav min söta bonus syster lina! :) har ingen aning om vart ni kan köpa den faktist


pussen till er snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0