frisör mamma

kom hem får ett tag sen från 5 timmars störtlopps träning! pjuuh -.- så snart ska jag upp till mamma och hon ska klippa mig :) asså de är så skönt att ha en mamma som är utbildad till frisör, haha asså jag kan ba fråga henne när jag vill så klipper elr färgar hon mitt hår, och sen om jag på fest elr ngt annat så kan hon fixa skit fina frisyrer. älskar min koola mamma! hihi. så nu ska jag alltså bara göra ngt snyggt med min lugg och toppa lite, sen om typ en vecka så jag jag fixa min utväxt, asså de ska jag göra på salong så de inte ska bli gult elr fult ;) hhaha för de finns en tjej där som jag och mamma känner bra så hon vet pricis hur jag vill och så :) 

anyhuuu, nu ska jag byta om och gittish till mami. pussen!

Kommentarer
Postat av: clara

annelie är kool (h'

2010-01-23 @ 17:47:54
URL: http://randoum.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0