clothes

hej på er! jag har jag precis kommit hem hit till pappa från skolan och nu ligger jag i min mysiga säng med min mysiga dator i famnen. och nu inser jag att jag verkligen måste stada och rensa mina kläder och byråer.. -.- asså åh, jag har bara en litet byrå med typ 3 stora lådor och 2 små tror jag, och hur fan tänkar pappa när han säger att jag ska plocka ihop och vika ner mina kläder när jag inte får platts med dom ngnstans?! och nu fick jag just svar på min fråga, hahah, varför liggar alltid mina kläder på golvet? jo för dom får inte platts ngn annan stans?!  dah. nä nu skriver jag bara på om all oändlighets onödig fakta. nog om garderober och byråer.

men inte nog om kläder, de kan de alldrig bli, men de jag menar är att jag måste införskaffa mig lite nya kläder! asså nu när de är iskall vinter ute vill man ju inte gå i annat än jeans och tjock tröja.. :( de är så tråkigt, de är liksom inte nikki! ush och fy på de. ngn som har tips hur jag ska pimpa min tråkiga kalla vardags outfit när de är -25 grader ute? tacksam för svar -.-

nu får de räcka elr vad tycker ni?

kyssen till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0