bowla bowla bowla

nu sitter jag på min sista lektoin för dagen för er som undrar! och sen ska nikku, malu och claru ta bussen in till bynen och bowla på holiday som en avskeds grej eftersom jag åker imrn och vi aldrig med kmr träffas :( buhu, för dom alltså. de va bara de jag ville ha sagt i det här inlägget, annars hade jag ju skriva mer om jag hade velat de, elr hur? jåp jåp. men nu kladdar jag bara på, och de gillar vi, för ni vill ju läsa mkt:) oj, nu skrev jag de jag ville skriva mer om och då hade jag rätt! IGEN! haha asså jag fattade inte  de där själv så jag hoppas att inte ni heller gör de. så, tack fgör mig och jag har haft en braa tid har på jorden med mina kära med mäniskor men jag kmr tillbaka med mer smakrika inlägg, nästa kanske blir chokladsmak, vem vet? jo jag! mohahah!



hittade en lite rolig bild också :) skit kul va? och ja, de ändå ni kan göra är att hålla med ha-ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0