tyffing

sha, tänkte bara säga att jag har mkt och blogga om känner jag nu

nä men nu kom jag nyss hem från träningen och ska börja göra några rygg övningar så de blir ngt bra av den där förbaskade ryggen! sen så hade jag tänkt att plugga för er som undrar de.

och juste, nej. mina bullar som jag gjorde blev inge goda så de va därför jag inte tog med en påse till dig tova för du skulle bara bli besviken och då skulle jag bara skämmas.. men men.



hahah vet ni vad mamma nyss sa? hon ba ''åh, nikki kan inte vi boka typ en fotograf som kan fota dig, du är så vacker! vill förstora upp bilder på dig och joakim =) '' jag ba ''öhm, aha okej?''

asså hahah jag hade bara lust att berätta de. det jag menar är att de kom upp bara så där utan anledning, så jag va mäst förvånad.. -.- höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0